2017. április 9., vasárnap

B.B. = Büdös Banya

Eredeti célom az volt, hogy egy nagyon szép babát készítek.
Bájos pofit kialakítani nem könnyű, ámde elég nehéz. Néha többszöri próbálkozás után sincs meg a kívánt arc. Akárcsak most. Gondoltam, ha nincs szép arc, akkor lesz csúnya.Viszont rájöttem, hogy csúnya arcot legalább olyan nehéz horgolni, mint szépet.
 Az eredeti tervtől teljes egészében eltértem, de semmi baj, hiszen azt már megtanultam, hogy
A kellő önbizalommal vállalt tévedéseink eredeti kreációnak minősülnek.
És azt is megtanultam, hogy semmit nem bontunk le, dobunk el, hiszen minden divat és minden jó lehet valamire.
Így született meg a Büdös Banya.
Igaz, kocsit foltos a ruhája, sapkája, csapzott, kócos a haja, de ettől még szerethető.
Az Óz a csodák csodája című mesében a Keleti boszorkány is egy kedves figura. Miért ne lehetne ez a banya is kedves?!
És ahogy lassan elkészült, egyre kedvesebbnek éreztem.
Aztán arra gondoltam, hogy lehet, ez is önmegvalósítás?
Mert gondoljunk csak bele, az én szignóm is B.B(né) és a teremtményemé is B.B.
Hát ez nem lehet véletlen.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése