2014. április 7., hétfő

Így születik a nyuszi :-)

Feltörjük a tojást az aljánál, de törekedjünk arra, hogy ne nagy lyukat csináljunk.
A tojást felhasználhatjuk, de vigyázzunk arra, hogy tojáshéj ne kerüljön bele.

Csap alatt kiöblítettem a tojások belsejét,aztán  vízben kifőztem, mert akkor még úgy gondoltam, hogy csomagolás nélküli drazsét teszek majd bele.

Beletettem a meglepit.

Sok mindent el tudok képzelni meglepetés gyanánt a tojásban. Például: mogyorót, aszalt gyümölcsöt, mazsolát, de jól elférne benne egy gyűrött húszezres is akár.

Miután megtömtük a tojást, ragasztócsíkot húzunk körbe rajta:
majd lezárjuk a tojást sütipapírral.
Talpra állítjuk és díszítjük, ahogy akarjuk, vagy ahogy tudjuk.

Az arcát fekete filctollal rajzoltam, a masnit és a füleket horgoltam.

Húsvétig még elkészülhet!

Sok sikert, hajrá :-)


Üdv:




1 megjegyzés:

  1. -:-)) Miket ki nem találsz:) Nagyon aranyosak. Miért nem mutatod meg a topokon?
    Olyan kis édesek, hátha más is kedvet kapna hozzá:-)

    VálaszTörlés