2017. február 25., szombat

Gyalogoltunk Fülöp miatt! :-)

A mai napon részt vettünk egy rendezvényen Bodrogkeresztúron, ahol a Fülöp gólya tiszteletére 5 km-t lehetett futni. Az abaújszántói Nordic-Walking csoport tagjai is beneveztünk gyalogolás szándékával, kicsit propagálva is ezt a sporttevékenységet.
A gyalogolás hatékonyságát és fontosságát most nem taglalom, hiszen azt már előttem néhányan megtették. (Pl. Hippokratész.) :-D
Kellemes időben, remek hangulatban, a Bodrog védelmi gátvonalán áthaladva ismertük meg a vendéglátók települését.
Fülöp a helyén volt, fentről figyel minket.
Amíg a célkapuig jutottunk megizzadtunk, mire mi felértünk, addigra már majdnem ki is osztották a futók között a díjakat.  :-)
A vendéglátók maximális odafigyeléssel, jó gazda módjára kínáltak mindenkit.
Sosem gondoltam volna, hogy egy csicseriborsós-zöldséges krémlevesnek ennyire lehet örülni.
De bizony lehet. Ezzel kínáltak mindenkit és finom szalagos ízes fánkkal.
Minden résztvevő kapott egy emlékérmet, megköszönve ezzel is a részvételt.
Jó lenne jövőre velük ugyanitt.
Addig is  botra fel. Hajrá Szántó

Ui: Kiskoromban azt mondták nekem, hogy engem nem a gólya hozott, mert februárban nincsenek itt gólyák.
     Fülöppel ma összekacsintottunk és azt kelepelte a fülembe, hogy higgyem el, engem nem az egerészölyv   hozott. :-)










Szeretettel gondoltunk azokra a nordicos társainkra akik ma nem lehettek velünk, mert dolgoztak, gyengélkedtek, családi összejövetelen vettek rész. Hiányoztatok.

3 megjegyzés:

  1. Mosolyt csaltál az arcomra, annyira jó volt látni Benneteket, és hát a gólyákat is szeretem :-)
    Kívánom, hogy még sokszor megtehessétek ezt az utat. Gratulálok Mindnyájatoknak.

    VálaszTörlés
  2. Büszke vagyok Rátok,és örülök,hogy ismerhettelek titeket!

    VálaszTörlés
  3. Magditól jöttem ide, ajánlotta a baconos receptedet.:)
    A nordicot nekem is meg kellene tanulnom,mert már nemhogy futni,de gyalogolni is fáj.:(Állítólag a nordic sokat segít ezen.
    Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés