2013. március 19., kedd

Palacsintatorta

Sütöttem palacsintát 0,5 l tejről.
 Megtöltöttem cukrozott kakaóval és elég szorosan feltekertem. 2 cm-es darabokra vágtam.
1 liter tejből 3 vaníliapudingból és ízlés szerinti kristálycukorból pudingot főztem, s amikor kihűlt, beletettem 1 rámát. (legközelebb csak egy felet fogok) .
Folpack-al kibéleltem egy tálat és szépen állítva berakosgattam a palacsintadarabokat.
akkor rásimítottam a puding egy részét, majd megint palacsinta és megint puding.
Az egészet egy kerek palacsintával lezártam.
Egy éjszakára hűtőbe tettem.
Másnap tányérra borítottam. A folpack segítségével könnyen kiborítottam egy lapostányérra.
Semmivel sem díszítettem.
Azaz hogy igenis díszítettem. Egy laza ötvenessel :-)




Egy kellemes desszertecske ez a palacsintatorta.
Legközelebb egy fahéjas verzióval próbálkozom. Szerintem az is el fog fogyni :-)
Ám, ha mégsem, akkor küldök Neked :-D

Szeretettel ajánlom mindenkinek.

Üdv:


6 megjegyzés:

  1. Itt vagyok:-) Jól megnézem ezt a pakacsintatotát, Tamás unokám kedvence, de ez nekem is tetszik:-) Különleges, szép.

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt nekem is ki kell próbálni:-) annyira jól néz ki és biztosan nagyon finom is:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, lehetne belőle egy szelet!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Julám . Az első mondatot nem értem. 0,5 dl tejből ilyen sok palacsintát hogyan csinálsz ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy nem igaz! :-)
      Marika, ne is hallgass rám! :-)

      Az igazság az, hogy 0,5 liter!!!

      Törlés
  5. Julám irj nekem egy emailt... Nem találom a cimed... küldöm a mintát utána

    VálaszTörlés