2015. június 9., kedd

Dögös zöld!

Ez a ruha nagy kihívást jelentett számomra.
A minta adott volt, nekem csak össze kellett rakni.
 Ennyi és kész! :-)



Nos, ezekből az alapmintákból állt össze a "dögös zöld".

Amikor a nyakánál lévő virágokat kellett összepókhálóznom, volt, hogy 2 méter cérnát horgoltam összesen egy egész nap alatt. Ismeretlen technika volt, de szerintem közepes szinten megcsináltam.



Horgoltam, bontottam, horgoltam, bontottam.... :-)
Aztán csak horgoltam és készen lett.

Ma még úgy érzem, ilyet soha többé nem.
Senkinek.
Azért van, akinek igen. :-)

Eldorado 06-os cérna 55 deka, 2,00 mm-es tűvel.  46-48 méret.









A minta értelmezésében szívesen segítek, de annyit mondhatok, és ne ezt vegye senki sértésnek:
kispályások ne kezdjenek bele, mert sok lesz a kudarcélményük.

Üdv:


5 megjegyzés:

  1. Azta, de szép lett.Mondhatni dögös:-) Hasonlít a csipkés rész az ír csipkére, a kép alapján.....
    Kár, hogy én nem hordhatok ruhát, csak nadrágot:-(

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm CathlenKata! Van benne egy pici ír horgolás valóban. Nagyon szeretném azt a technikát elsajátítani.

    VálaszTörlés
  3. Elég nehéz az ír horgolás, főleg az összedolgozásnál, mert ott ugye feszíteni is kell, és összepókolni is.
    Egy kendőt találtam ír mintával.:
    http://laucicahimzes.blogspot.hu/2014/03/a-kendom.html
    Előtte az apró virágokat leveleket dobozba gyűjtötte:-)
    Jó munkát:Kata

    VálaszTörlés