2015. március 22., vasárnap

Vajaspogácsa cup cake :-)

Vajaspogácsa kicsit megvariálva!


Nagyon finom vajaspogácsa receptet kaptam kolléganőmtől, azóta csak azt sütöm.
Íme a recept:

1 kg. liszt
50 dkg. Ráma
3 db  tojás sárgája
1 ek. só
1 cs. élesztő (kovász)
1 nagy pohár tejföl

Összegyúrjuk és pihentetjük a tésztát.
Amikor duplájára kelt, akkor nyújtottam, szaggattam, formáztam.
Rózsa formázása
Kattints a fenti linkre, ahol látható, hogyan készül a rózsa.

180 fokon sütöttem.


Az az igazság, hogy nem magamtól vagyok ilyen ügyes. Láttam egy orosz oldalon, sajnos a forrást pontosan nem tudom megjelölni, ahol uborka szeletekkel követték el ezt a tekerési technikát hidegtálak díszítésekor.
Gondoltam, megpróbálom tésztával ugyanezt.
Szerintem, és azon ismerőseim szerint, akik látták és kóstolták, sikeres volt.

Sok sikert a kipróbáláshoz.


Üdv:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése