2017. szeptember 28., csütörtök

Kocsitakaró, babatakaró


A babakocsi grafit szürke és fehér színű, ezért választottam ezeket a színeket én is.
A takaró mérete 70 X 55 cm.
Kb.35 dkg.  Big Value nevű fonalat használtam és 6-os tűvel bántam. :-)
A rombusz mintáját erről a videóról tanultam meg: Kattints rá.
Rombusz mintája 

A széle mintáját nagyon szeretem. Szürke színnel 4 láncszem egy rövidpálca sor. Következő sorban fehérrel a láncszemívbe 4 egy ráhajtásos pálca.



Horgoljátok meg Ti is és mutogassátok, hogy a Tietek hogy sikerült! :-)


Üdv:


4 megjegyzés:

  1. Ez IGEN!!!!!!
    gyönyörűséges!

    VálaszTörlés
  2. Hú,de gyönyörű! nekem ez nagyon bonyolult lenne.:)

    VálaszTörlés
  3. Ha figyelmesen végignézed a videót, menni fog. Ha szeretnéd segítek szívesen. :-)

    VálaszTörlés