2018. január 21., vasárnap

"Hapy" színű ruhácska! :-)

Igaz, méretéből adódóan cseppet sem illik rá a ruhácska elnevezés.
Inkább dromedár, de ez nem a ruha hibája. :-)

Nem éppen hipp-hopp készült. A fonal szerelem volt első látásra. Próbálkoztam néhány mintával.
A hosszan színátmenetes festés miatt nehézségeim adódtak. Igazából a sok próbált minta egyike sem tetszett. Tetszett csak maga a fonal, minden mintától mentesen. Azért, hogy ne legyen teljesen egysíkú és "unalmas" a ruha, ezért került bele a csipkeminta. A színválasztás első gondolatra merésznek tűnt, később már ragaszkodtam hozzá. És szerintem jól döntöttem.
Köszönöm "Fonalanyuk" Borijának, hogy bír engem idegileg. :-)
A fonal nem csak nekem tetszik. Yorki kutyánk, Hapy rögtön közeli kapcsolatba került a fonallal. Mintha Ő mintázta volna a fonal színeit. :-)
A ruhát fentről kezdtem. 2-2 egység az elejének, 1-1 egység a két ujjának. Egyráhajtásos pálcákkal dolgoztam. A megfelelő méret eléréséig a négy ponton szaporítottam.
A csipkemintát innen vettem:
A ruha súlya kb. 50 deka, 3-as tűvel dolgoztam.

A bábú kb. két számmal kisebb, mint az én méretem.

Ismerem azt a sztereotípiát, hogy a keresztben csíkos  ruhadarab kövéríti az embert.
Ennek örülök is, mert majd erre fogok hivatkozni, amikor felveszem ezt a ruhát! :-) :-)
Majd ha felveszem és lesz valaki aki lefotóz benne, akkor majd azt is megosztom Veletek.

Addig is kézimunkázzatok sokat, mert az szívet-lelket melenget.

Üdv:






2 megjegyzés: