2021. január 11., hétfő

Lepcsánktorta

Mindenkit azzal kell köszönteni, amit szeret. 

Az én férjem a lepcsánkot nagyon szereti, s ezért gondoltam, hogy ünnepi díszbe öltöztetem ezt az egyszerű, de nagyszerű ételt.

Ezer neve van a mackortól a tócsniig, de felénk a lepcsánk a hivatalos megnevezése.

Egy kis reszelt krumpli, liszt, tojás, őrölt bors, fokhagyma, vöröshagyma, só és pertrezselyem zöld. Összekavarjuk és olajban sütjük.

Ebben az esetben palacsinta méretű lapokat sütöttünk, de nem olajban, csak olajon. A megfordítása igényel némi rutint, de palacsintasütővel ez is könnyen megoldható.

A kisütött lepcsánkot megkentem tejfölös túróval és így rakosgattam őket egymásra.
Ezután szépen körbevágtam,


és az oldalát és tetejét is megkentem.

Ezután következett a díszítés, szalámi, sajtok és némi zöldség felhasználásával.



Csak ajánlani tudom. Egyszerű, finom. S ha én meg tudom csinálni, akkor mindenki meg tudja! :-)

U.i. Mivel kissé nehéz étek, igyatok utána egy pohár bort! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése