2013. május 6., hétfő

Labanc-pecsenye

Nem munkaigényes, ám igen finom, laktató étek.
Fogyókúrázóknak vétek :-)
Én most karajt használtam, de jobb a tarja.
Kiklopfoltam és bekentem olajos-fűszeres mustárral. Hűtőbe tettem néhány órára.
Majd a hússzeletre rátettem egy szelet főtt füstölt tarját és egy szelet félkemény sajtot és ráhajtottam a húst.
Paprikás lisztben alaposan megforgattam, kicsim összenyomkodtam a széleit. ( nem volt fogvájó ).
Olajozott tepsibe lerakosgattam a húsokat. A maradék helyet félbevágott és bemetszett burgonyával töltöttem ki.
Kevés vizet öntöttem rá és lefóliázva  sütöttem meg.
200 fokon kb.35 perc alatt szép ropogósra sült.
Az utolsó 5-10 percet már fólia nélkül sütöttem .







Nagyon finom :-)

Próbáljátok ki, megéri :-)


Üdv:

3 megjegyzés:

  1. Küldhetnél egy adagot :-) Nagyon guszta és micsoda tálalás:-) Szuper!

    VálaszTörlés
  2. Ezt ki kell próbálni. Guszta nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Jujjj,assszem ebbe a konyhádba gyakrabban benézek ezután!:-)

    VálaszTörlés