2014. június 29., vasárnap

Nyári színes :-)

Hallgassatok Szirmok Vikire!
Érti a dolgát! :-)

Olyan fonalat ajánlott, hogy ahányszor ránézek ezekre a blúzokra, "ragyog a szívem, mint a nap"! :-)
ALIZE cotton gold
Igazi vidám, nyári hangulatot kelt.

Egy fonal, három különböző technika és három különböző textúra.
Az első az horgolva van, 28 deka fonal ment rá.
Ezzel a mintával dolgoztam:


A második blúzt kötöttem.
A nyakánál kezdtem, 18 deka fonalat használtam fel.
Ezzel a mintával:

A harmadikat szintén kötöttem, ugyanazzal a mintával, mint a másodikat, csak hosszában. :-)
Így haladtam:

Az oldalakat kötést utánozó öltéssel varrtam össze.
A szemeket nem a szokásos módon szedtem fel, hanem így:
Láthatatlan kezdés

Az alját horgolt mintával szegtem be, mert visszakunkorodott a kötés.
Kötést utánozó öltés

Kötött szoknyáknál is szeretem ezt a technikát alkalmazni, mert nem látszik, hogy hol van összevarrva! :-)

Ha kérdés van, tegyétek fel, írjatok és szívesen válaszolok itt is vagy az Fb. chat falán.

Sok sikert.


Üdv:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése