2018. július 29., vasárnap

Retro bál margójára!

A "Kezdjetek el élni" egyesület ismét bált szervezett a legrövidebb éjszakán. Ennek tapasztalatairól kívántunk eszmecserét tartani. Erre tökéletes helyszín volt a Lebuj. Előtte, hogy vigyünk egy kis kultúrát is a dologba, elmentünk Tokajba és megnéztük a múzeumot.
Íme néhány kép:






 A padlás kincseket rejt!




 Itt szegény Miklósra majdnem ráestem! :-) De az meg hova néz?



 A múzeum egy bábkiállításnak ad most éppen otthont. Sok bennünk a hasonlóság! :-)





Bejártuk a múzeumot a pincétől a padlásig! Szó szerint.
Kellemes időtöltés volt, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Miután itt feltöltekeztünk némi történelmi információval, elindultunk a Lebujba.
Következett a 2, napirendi pont. Merthogy a múzeumlátogatás volt az 1.
Útközben kaptuk az infót, hogy az estére szervezett és általunk igen nagyon áhított éjszakai strandolás Végardón elmarad. Először azt hittük, hogy csak a filmvetítés marad el, de neeeem. Úgy egy az egyben marad el. (Tavaly is voltunk,  nagyon jól éreztük magunkat. Eseménydús éjszaka volt. :-) )
Megérkeztünk az étterembe, ahol megbeszéltük a bevétel és kiadás részét a bálnak. Ezután pedig kötetlen beszélgetés, jókedv, martini citromkarikával, finom ételek és frissítő italok.





Erika, Gabi hiányoztatok, de nyugi, ittunk az egészségetekre:-)
Mivel a fürdőzés elmaradt, hamarabb érkeztünk haza.
Elmaradt a fürdőköntös  projekt és igazoltatás sem volt.
No, majd jövőre!




19 megjegyzés:


  1. Helló mindenki,
    A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
    Keresztnév......
    Középső név.....
    2) Nem: .........
    3) Szükséges hitelösszeg: .........
    4) Hitel időtartama: .........
    5) Ország: .........
    6) Lakcím: .........
    7) Mobilszám: .........
    8) E-mail cím ..........
    9) Havi jövedelem: .....................
    10) Foglalkozás: ...........................
    11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
    Köszönöm és üdvözlöm.
    E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Helló mindenki,
      A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
      Keresztnév......
      Középső név.....
      2) Nem: .........
      3) Szükséges hitelösszeg: .........
      4) Hitel időtartama: .........
      5) Ország: .........
      6) Lakcím: .........
      7) Mobilszám: .........
      8) E-mail cím ..........
      9) Havi jövedelem: .....................
      10) Foglalkozás: ...........................
      11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
      Köszönöm és üdvözlöm.
      E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

      Törlés
    2. Jó napot erről az oldalról, Am Mrs Flora Scott, magánhitelező, Sürgős karácsonyi kölcsönöket és személyi kölcsönöket kínálunk az évzáró ünnepségre. szóval most élj ezzel a lehetőséggel!!! Ha bármilyen pénzügyi ok miatt sürgős kölcsön érdekli, akkor ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a (flora_scott@outlook.com) címen, hogy további információkat kaphasson erről a kölcsönügyletről.
      Szivélyes üdvözlettel
      Flóra asszony

      Törlés
  2. Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés
  3. Helló Szüksége van egy gyors hitelkérelemre e -mailben (remy.credit111@gmail.com}) viszonylag alacsony, akár 2%-os kamat mellett? Kínálunk üzleti kölcsönt, személyi kölcsönt, lakáshitelt, autóhitelt, diákhitelt, adósságkonszolidációs kölcsönt stb. Van egy kölcsönünk Önnek Személyi kölcsönök (biztonságos és fedezetlen) üzleti kölcsönök (biztonságos és fedezetlen) konszolidációs kölcsön és még sok más. Lépjen kapcsolatba velünk, ha további információra van szüksége a hitelkínálatról, és megoldjuk pénzügyi problémáját. lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: remy.credit111@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Üdv mindenkinek,

    A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, a világ és az egyetemi hitelről tesz tanúbizonyságot (United. Credit411@gmail. com A ) hitel a legjobb megbízható, megbízható hitelező cégtől 1% kamattal. Ma hitelre van szüksége, mindenféle kölcsönt kínálnak, úgy gondolja, hogy a united.credit411@gmail.com (UC credit) nem ad fedezetet.
    Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés
  5. Szüksége van hitelre, hogy kifizesse számláit? Vagy az Ön vállalkozása számára, ha igen
    E-mail: robert_loans12@yahoo.com majd töltse ki ezt az információt
    regisztrálja nevét adatbázisunkban. vagy whatsapp. +1 (541) 936–9847

    (1) Az Ön neve:
    (2) Kölcsönként szükséges összeg:
    (3) Telefonszám:
    (4)Időtartam:
    (5) Nem:
    (6)Ország

    VálaszTörlés
  6. Üdvözlök mindenkit Mrs. Merkl Viktória Ágnes Magyarországról Ha sürgősen kölcsönre van szüksége, forduljon Robert úrhoz e-mailben: robert_loans12@yahoo.com vagy WhatsApp a +1 (541) 936-9847 telefonszámán, és köszönje meg később.

    VálaszTörlés
  7. A nevem Patricia Martins, egyedülálló szülő, a férjem halála előtt annyi adósságot hagyott ránk, annyira zavart és frusztrált voltam, hogyan fizessem ki a hatalmas adósságot. Egyik nap az internetet böngészve ráakadtam (Pedro Gonçalo) tanúvallomására arról, hogy GINA MORGAN hogyan segített neki kölcsönt adni. Így hát 85,000 eurós kölcsönt kértem 5 éves futamidőre a Vállalattól az e-mailen keresztül (ginamorganloancompany@gmail.com). Amikor kölcsönt kértem, fogadalmat tettem ISTENNEK, hogy ha megkapom a kölcsönt tudassa a világgal, mit tett értem, legnagyobb meglepetésemre kevesebb, mint 48 óra leforgása alatt a hitelemet 2%-os kamattal nyújtották. Most rendeztem a férjem adósságát, és új életet és saját vállalkozást kezdek. Most teljesítettem a fogadalmamat. Tehát ha bármilyen típusú kölcsönt szeretne akár 2%-os áron, kérjük, lépjen kapcsolatba a GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD-vel az e-mail címén: ginamorganloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. A nevem Helena Robert, néhány hónappal ezelőtt nagy szükségem volt egy kölcsönre, de csalás és 5300 eurós veszteség áldozata lettem, csalódottabb és kétségbeesettebb lettem. Egy héttel ezelőtt felvettem a kapcsolatot egy barátommal, aki nemrég vette fel hitelét az interneten, beszélgetésünk során elmondtam neki az anyagi helyzetemet, ő pedig a SUSAN WEALTH LOAN COMPANY LTD (susanwealthloancompany@gmail.com) nevű legális hiteltársaságról beszélt. Azonnal felvettem a kapcsolatot a Társasággal, és ennek megfelelően követtem minden utasítást, és legnagyobb meglepetésemre 2 napon belül jóváhagyták a 68,000 eurós Hitelösszegémet, és átutalták a számlámra. Ha kölcsönre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, forduljon Susan Wealthhez a WhatsApp-on keresztül: +14344244250 és e-mail: susanwealthloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. nak hívnak Máriá Ádám, egyedülálló szülő vagyok, a férjem halála előtt annyi adóssággal hagyott ránk, annyira zavart és csalódott voltam, hogyan kell kifizetni a hatalmas adósságot. Egyik nap az interneten böngészve találtam egy tanúvallomást (Jörg Stephen) arról, hogy GINA MORGAN hogyan segített neki kölcsönt adni. Így hát 15,000,000 FT kölcsönt kértem 5 éves futamidőre a Vállalattól az e-mailen keresztül (ginamorganloancompany@gmail.com) Amikor a kölcsönt kértem, fogadalmat tettem ISTENNEK, hogy ha megkapom a kölcsönt, engedni fogom. a világ tudja, mit tett értem, legnagyobb meglepetésemre kevesebb, mint 48 óra leforgása alatt a hitelemet 2%-os kamattal nyújtották. Most rendeztem a férjem adósságát, és új életet és saját vállalkozást kezdek. Most teljesítettem a fogadalmamat. Tehát ha bármilyen típusú kölcsönt szeretne akár 2%-os áron, kérjük, forduljon a GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD-hez a címen e-mail: ginamorganloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt összeomlott az üzletem, reményem sem volt, hogy újra életre keljek. Megpróbáltam pénzt kölcsönkérni a banktól, de nem volt elég pénzem a hitelkártyámon, és nem volt fedezet a kölcsönhöz, majd egy nagyon közeli barátom, Camila Diego bemutatott egy valódi hitelezőt az interneten keresztül. GINA MORGAN HITELTÁRSASÁG KFT. Ennek a nőnek a kölcsöncége 160 000 eurós kölcsönt tudott adni nekem fedezet vagy hitelkártya nélkül, de bizalmi alapon megadta. Ezért a barátaim azt mondtam magamban, hogy miért vagyok önző, ezért úgy döntöttem, hogy megosztom ezt az információt mindenkivel. Ha kölcsönre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, vegye fel a kapcsolatot Gina Morgannel az e-mail címén keresztül: ginamorganloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sürgős kölcsönre van szüksége pénzügyi szükségleteinek kielégítéséhez? 1000 - 50 000 000,00 euró közötti kölcsönöket kínálunk, megbízhatóak, hatékonyak, gyorsak és dinamikusak vagyunk, hitelképességi ellenőrzés nélkül, és 100%-os garanciát vállalunk a külföldi hitelekre az átigazolási időszak alatt.

    Személyi, üzleti, lakás- és konszolidációs hitelek széles skáláját kínáljuk, amelyek az Ön változó igényeihez és körülményeihez igazodnak, 3%-os kamattal.

    A SZOLGÁLTATÁSOK TARTALMAZZA:
    * Személyi kölcsönök
    * Üzleti kölcsönök
    *
    Felújítás * Ügyfélkölcsönök
    * Autókölcsönök
    stb...


    Hogyan kell alkalmazni:
    lépjen kapcsolatba velünk az : accessloanfirm2030@gmail.com

    A hiteligénylés gyors és egyszerű!
    Azok a cégek vagy személyek, akik érdeklődnek az Access Finance hiteligénylése iránt, és akiknek további információra van szükségük az igényléssel kapcsolatban, KÜLDJÜK EL

    Írjon nekünk e-mailt az: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp szám: +79258159150

    Tekintettel
    Mr Scott
    accessloanfirm2030@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szüksége van sürgősségi kölcsönre adóssága törlesztéséhez, vagy tőkekölcsönre, hogy javítsa vállalkozását? Visszautasították Önt a bankok és más pénzügyi ügynökségek? Hitelkonszolidációra vagy jelzáloghitelre van szüksége? Ne keressen tovább, mert azért vagyunk itt, hogy minden pénzügyi problémáját magunk mögött hagyjuk. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: {larrybright424@gmail.com Hiteleket kínálunk az érdeklődőknek ésszerű, 2%-os kamattal. A tartomány 5000,00 eurótól 100 000 000 euróig terjed.

    VálaszTörlés
  13. Mindenféle hitelt és pénzügyi szolgáltatást kínálunk. Hiteleink nagyon cégektől a személyi kölcsönökig vagy hosszú vagy rövid futamidejűek, kedvező kamatozású (2%). Hitelfolyamatunk nagyon gyors és megbízható garanciákkal. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos további információkért látogasson el e-mailünkre; { pedrosalvador346@gmail.com } kérjük, tudassa velünk, mekkora kölcsönre van szüksége, és szeretné a kölcsön futamidejét. Reméljük, hallunk felőled. Üzenetet küldhet az email címre

    VálaszTörlés
  14. Hitelre van szüksége? magánkölcsön? Vállalkozási hitelek? Karácsonyi kölcsön Jelzáloghitel? Mezőgazdasági és projektfinanszírozás? Minden típusú hitelt kínálunk 2%-os kamattal! Elérhetőségek e-mail címe:(dakany.endre@gmail.com)

    Hitelre van szüksége?

    VálaszTörlés
  15. Sürgős hitelajánlat. Üdvözlet, sürgős szükség van-e sürgős kölcsönre, számlák kifizetésére, ingatlanvásárlásra, üzletre stb. Megbízható hitelező társaság? Ez a lehetőséged. 2% -os kamatozású hiteleket kínálunk. Kérjük, küldjön egy e-mailt a kölcsönről:dakany.endre@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Mindenféle hitelt és pénzügyi szolgáltatást kínálunk. Hiteleink nagyon cégektől a személyi kölcsönökig vagy hosszú vagy rövid futamidejűek, kedvező kamatozású (2%). Hitelfolyamatunk nagyon gyors és megbízható garanciával. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos további információkért látogasson el e-mailünkre; { pedrosalvador346@gmail.com } kérjük, tudassa velünk, mekkora kölcsönre van szüksége, és szeretné a kölcsön futamidejét. Reméljük, hallunk felőled. Üzenetet küldhet az email címre

    VálaszTörlés
  17. Ön finanszírozó, és kölcsönre van szüksége sürgős szükségletének megváltoztatásához, vagy gyors pénzügyi segítségre van szüksége, kérjük, írjon: (dakany.endre@gmail.com)

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés