2012. november 19., hétfő

Tekercses szelet

Sziasztok

Kisbaba látogatóba mentem. Mivel az anyuka nagyon édesszájú ezért ezt a sütit készítettem.
Sütöttem 4 tojásos piskótát, amit úgy tekertem fel, hogy a feléig tekertem mindkét oldalról miután megkentem lekvárral. Ezután hosszában kettévágtam. Sütöttem még egy adagot. Így összesen lett 4 kisebb piskótatekercsem.



 Miután a tepsibe helyeztem, leöntöttem egy kakaós piskótatésztával és megsütöttem 170C-on.
 Miután megsült és kihűlt rátettem a pudingos-vajkrémet. Ezt fotóval nem tudom mutatni, de majd pótolom :-(
A tetejére most csak instant kakaóport szórtam.



Különleges, mutatós és főleg finom sütemény.

 Piskótatekercs hozzávalói: 4 db, tojás, 4 ek. finomliszt, 4 ek. cukor, fél cs. sütőpor, 2 ek. olaj. Ilyet sütünk még egyet.
Barna piskóta: 8 tojás, 8 ek. rétesliszt, 8 ek. cukor, 4 ek. olaj, 2 ek. kakaópor, 1 cs. sütőpor.


Krém: 2 cs. pudingpor,6 dl. tej, egy Rama 15 dkg. porcukor.
Tetejére: tortabevonó, vagy csokireszelék, vagy kakaópor

Próbáljátok ki :-) Sok sikert hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése