2012. december 12., szerda

Csokor

A fb-n láttam egy fotót, ami nagyon tetszett. Meg is osztottam, azzal a kérdéssel, hogy szerintetek el fogom e készíteni.
Nos, semmiképen sem szeretnék csalódást okozni sem azoknak, akik arra tippeltek, hogy igen, sem pedig magamnak.
Munkatársamnak, aki követőm a blogon, mondtam, hogy ma egy olyan valamit teszek fel, ami szép, és 0 forintba kerül.
Állom a szavam?
Igyekszem.
A mandarin héja konyhai hulladék.
VOLT!
Innentől kezdve dekorációs alapanyag :-)
Egyetlen dolog bánt ezzel a történettel kapcsolatban. Az, hogy nem én találtam ki. Pedig annyira egyszerű és adja magát :-)
Persze így sem rossz.
Először mutatok egy kis filmet:



Ez egy remek némafilm. Na nem azért, mert kerestem a szavakat, hanem mert a fényképező így rendelkezett :-)
És íme a végeredmény :-)



  A mandarint amikor lehámoztam és összetekertem, akkor hagytam had száradjon, szikkadjon. Másnap tettem egy kis zöld közé. Nem használtam hozzá semmi segédanyagot. Nincs ragasztva, kötözve.
Ezt a blogbejegyzésemet ki kell egészíteni egy másik eljárási technikával. Ha félsz attól, hogy bontás közben elszakad a mandarinhéj, akkor egy hegyes pengéjű késsel vágd be a mandarint, körbe-körbe haladva. Így szép, szabályos széleket kapsz.







Ezek után eldöntheted, kinek a pap, kinek a paplan :-)
Vagyis azt, hogy melyik módszert választod.
Nekem a második túl szabályos, ezért maradok az első megoldásnál.

Naturisztikus :-) Nekem nagyon tetszik!

Ha van kedvetek és mandarinhéjatok, akkor hajrá!
Sok sikert hozzá.

Üdv:

3 megjegyzés: