2012. december 25., kedd

Karácsony 2012.

Karácsony 2012.

A leg-leg-leg  ünnep!
A legfárasztóbb, a legjobb, a legszebb.
A legszentebb!








S mert nagyon megszerettem a türkizt, és mert Erzsikétől és Katikától kaptam türkiz fonalat és cérnát, ezért idén ilyen lett a karácsonyfánk :-)
Még egyszer köszönöm lányok :-)

S mert feltehetően jó voltam ajándékot is kaptam a Jézuskától.
Méghozzá!!!
Szilikont!
Neeeeeeem, nem kebel térfogat növelésről van szó :-)
Az adott genetikailag.
Egy szép sütő formát kaptam, amit hamarosan ki is próbálok és majd mutatom is természetesen.

Szóval konyhám legújabb "alkatrésze" :-)
Ezt is köszönöm kedves Jézuska!



Addig is jó pihenést, illetve jó munkát.

Üdv:

2 megjegyzés:

  1. Fogod szeretni az ajándékodat, a többiek meg, ami benne készül:-)

    VálaszTörlés
  2. Szép ajándék! Mennyi finomságot fogsz benne készíteni:-) alig várom a receptes képes beszámolókat:-) A fa is nagyon szépséges!

    VálaszTörlés